zondag 1 juli 2012

Casa das Pedras

De kogel is door de kerk. We gaan naar de Azoren! Omdat ik door mijn werk last heb van informatiestress belooft Bobby dat hij een plan zal maken en huisjes zal zoeken. Dat is altijd zo'n gedoe. Van de ene vreselijke site naar de andere. Uren ben je daarmee bezig. En over het resultaat word je doorgaans niet vrolijk.

Naarmate zijn speurtocht vordert raak ik steeds enthousiaster. Laat mij ook maar even zoeken, zeg ik, en nestel mij achter de computer, terwijl hij weer papieren gidsjes gaat lezen. 

En dan, diep in de nacht, komen we precies tegelijk allebei op hetzelfde huisje uit. Casa das Pedras. Van de Duitse Wolfgang en Martina, op San Miguel. We sturen ze om 03 uur 's nachts een mailtje, Of het vrij is half augustus. En wachten met ingehouden adem op antwoord.

Dat komt een paar uur later: 'Hallo Lucie Theodora und Bobby, Aktuell haben wir noch das Casa das Pedras vom 5. bis 12. August frei. Vielleicht sind Sie terminlich noch etwas variabel. Viele Bilder, umfangreiche Informationen und gültige Preise zum Haus finden Sie auf unserer Homepage www.azorentour.de. Viele Grüße aus der (fast) Mitte des Atlantik von Martina & Wolfgang

Helaas ben ik 'terminlich' niet zo 'variabel' als ik zou willen... 

Geen opmerkingen: