woensdag 4 juli 2012

Sniffen

De hele dag had ik het wel zo'n beetje op Twitter en Nu.nl gevolgd, maar pas 's avonds zie ik een compilatie van de persconferentie met sniffende PVV-ers Marcial Hernandez (38) en Wim Kortenoeven (57). Die daar even tevoren Wilders 'geheel in eigen stijl' per sms en tweet op de hoogte stelden. Nooit van gehoord, deze twee, en nu zijn ze gedurende één dag wereldberoemd. Wat een treurigheid.

Daarna zie ik bij Nieuwsuur de confrontatie tussen Geert Wilders en Twan Huys, die allebei liefst alleen maar zelf snedig aan het woord willen zijn en elkaar geen moment gunnen om een zin af te maken. Soms vind ik dat ik het Nieuws te weinig volg, maar als je het wel volgt denk je al gauw: moet je daar je kostbare aandacht aan besteden? Liever mooie muziek draaien.

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.

Geen opmerkingen: