woensdag 24 augustus 2016

IJzeren Man

Marg en ik gaan zwemmen in de IJzeren Man te Vught. Dat is een recreatieplas in een bosachtige omgeving. Het is haar lievelingszwemplek. Dat is altijd leuk om te leren kennen, de lievelingszwemplekken van de mensen. Er zijn er namelijk zoveel meer dan je kent. Ik denk nog wel even: wil ik dat wel? In badpak? Moet ik niet eerst 5 kilo kwijt? Maar men vermant zichzelf.

We praten het leven bij onder prachtig hoge naaldbomen. En kijken om ons heen. Er liggen daar aardig wat obese mannen en vrouwen mijn kwestie enorm te relativeren. En Marg heeft rivella, appels en worteltjes mee. Ain't she sweet?

Aan het eind van de dag, ná een beheerst diner met één glaasje wijn bij haar buurt-Chinees, vullen we samen mijn WeightWatchers-score van de dag in. Ik heb het slechts net niet gered. Netjes dus. 

Geen opmerkingen: