dinsdag 20 september 2016

'Telleurstelling'


Wat ik dan weer minder leuk vind zijn de automatisch aangemaakte zogenaamd gepersonaliseerde mailtjes van de WeightWatchers. Vorige week was ik ziek en kon ik niet komen wegen, en gisteren kon ik niet omdat Bobby's Openingsfeestje was. Nou is zo'n feestje al een uitdaging, omdat dat begint met bubbels op een lege maag, en dan denk je laat ik niet flauw doen, ééntje dan! Na de te lange toespraken komen de gesoigneerde hapjes, maar dan raak je in een goed gesprek verzeild en wordt het later en later. Dan serveren ze bovenmatig veel ordinair bittergarnituur à 2 punten per bitterbal en 3 punten per glaasje wijn. Ik doe het allemaal zelf, ik weet het.

Vanochtend krijg ik een mail waarin ze vaststellen dat het me allemaal heel moeilijk afgaat en dat ik me misschien wel 'telleurgesteld' ben. Daar haak ik wel behoorlijk van af.

Geen opmerkingen: