donderdag 20 oktober 2016

Tweede aflevering


Hoe zo'n dag gaat. We ontbijten om kwart voor acht, want om 09 uur gaat de Messe open. We zitten één S-Bahn-halte bij de Messe vandaan, dus ik ga liefst lopend. Bij het ontbijt verdelen nogmaals we wie wat doet. Vanmorgen blijven Mandy en ik wat langer in het hotel om daar de special af te maken. Het is behoorlijk puzzelen met teksten en beeld om de juiste uitstraling te vinden maar als het dan weer lukt dan ben ik apetrots.

We hebben voor het eerst een stand. Die is tegelijk lastig en leuk. Want je moet er werken en kletsen. Voor artikelen schrijven heb je concentratie en afzondering nodig. En mensen die langslopen en gesprekken beginnen; het werkt enorm als charme-offensief, maar je wordt er ook gek van.

Ik doe een paar interviews en maak afspraken voor interviews morgen. Dan doe ik er wel vijf, geloof ik. 

Vandaag gaat alleen Maarten naar het grote feest. De rest eet bij onze Turk-op-de hoek en gaat dan ieder naar haar eigen kamertje, hetzij artikelen afmaken, hetzij foto's. Daarna ga ik moe maar voldaan en klaarwakker de nacht in. Zo gaat zo'n dag.

Geen opmerkingen: