dinsdag 14 februari 2017

In de kring

In de Kring-app lees ik dat de Kring zzp-ers in de wijk vanavond een soort van jaarlijkse ledenvergadering houdt. Wat willen we/ze? Afgelopen zomer was ik al eens bij ze aangeschoven en vond ik het zulke leuke types. Sindsdien wist ik het niet wat ik er moest en zou, want ik ben geen zzp-er, enzo. 

Toch lijkt het me nog steeds wel leuk om meer types in de wijk te leren kennen, en ietsje beter te leren kennen, dus ik ga. Schoorvoetend maar toch. Flesje wijn mee. En dan zit je opeens bij een vreemd iemand thuis aan de keukentafel. Met een boekhoudster, een muzikant, een eindredacteur, een klusjesman, een wandelcoach, iemand met een bedrijf in rust-vakanties, een sociaal verbindster. Er zit ook een notoire mopperpot bij: Harry de fotograaf. Voor hem hoeft het allemaal niet (meer). Hij is voor het laten doodbloeden, maar meldt zich dan wel weer voor het organiseren van het Paasontbijt op Goede Vrijdag.

Geen opmerkingen: