maandag 1 mei 2017

Let's party

Zestig worden: het is een fantastisch feestje. Ik kan niet anders zeggen. Super, geweldig, leuk en genoeglijk en in die zin heel leerzaam. De lering: je hóeft er niet tegenop te zien. Bijna iedereen is er, sommigen ook niet, en er zijn mensen van alle generaties. Er wordt veel bijgekletst met oude bekenden en met nieuwe mensen kennisgemaakt. De live muziek van Jongste Nichtje & Friends is prachtig en leidt tot dansen. 

De aanwezige kinderen - meer dan ik verwachtte - vinden elkaar buiten bij het schommelen. De taarten en het eten zijn erg lekker. Ik straal van oor tot oor en mede daardoor de gasten ook. Het is zo'n event om nooit te vergeten. Om je te realiseren hoe belangrijk vriendschappen zijn, hoeveel kleur de mensen je bestaan geven. Woorden schieten mij tekort.

Helaas ben ik vergeten iemand uit te nodigen voor een fotoreportage. Met deze mooie van Marg en mij mag ik het doen.

Tien jaar geleden begon ik deze blog, omdat ik geen idee had hoe het zou zijn, vijftiger worden en vijftiger zijn. Moet ik nu een nieuw concept bedenken?

Geen opmerkingen: