woensdag 2 augustus 2017

Ötz-tal


We gaan naar het Ötz-tal en daar met een kabelbaan omhoog naar Ötz Hoch. Wat je altijd hebt met plaatsen en streken die in de gidsen worden aangeprezen, dat het daar ook nogal toeristisch is. Want al die toeristen laten zich enthousiasmeren door die reisgidsen met voor het gemak 10 hoogtepunten. Waarvan het  Özttal er een is. Onze low profile camping Rossbach die vast on geen gidsje staat past me geloof ik meer. Lekker sfeertje hier.

Vanaf Ötz Hoch zijn er diverse wandelingen te maken. Hier wordt zo te zien 's winters druk geskied. Nu is het wel een beetje, maar niet heel, druk. We arriveren er pas tegen 14 uur en de kabelbaan sluit om 16.30 uur, dus we gaan maar voor een eenvoudige wandeling. Maar ik vind het best pittig. Kan van de hitte komen. We krijgen ook nog eens een enorme hagelbui op onze kop. Misschien  moet ik het zelfbeeld wat aanpassen. Ik vergeet het graag maat ik ben al zestig. Wie kampeert er nog met zestig? In een tent? Best veel, trouwens, hier. Ook mensen alléén van boven de zestig. Wel bijzonder.


Geen opmerkingen: