vrijdag 9 maart 2018

Wat waren we jong!

Margs zus heb ik foto's van Marg beloofd uit de fotoboeken van mijn leven. We hebben het er verder niet over gehad maar ik neem aan dat ze een serie gaan maken bij de uitvaart. Komen alle periodes uit haar leven wel goed in beeld? Ik wil óók graag die foto's van ons in tuinbroeken, zei Marg. 

Het rare is dat ik het zoeken en scannen niet verdrietig doe maar met enorm  veel plezier. Ik zit er enorm bij te glunderen. Wat een lang leven heb ik al achter de rug. Wat een periodes met diverse sociale kringen en werken en verkeringen en huizen en vriendinnen en schoonfamilies. Het zijn allemaal niet zulke mooie foto’s. Het waren andere tijden. Niet iedereen was almaar foto’s van zichzelf en elkaar aan het maken.

Af en toe loop ik met een fotoboek naar beneden, waar Bobby een maaltje aan het bereiden is met tonijn uit de haven van Bruinisse. Hij heeft nog nooit mijn foto’s gezien. Kijk Bobby!

En Zoef! daar gaan de foto’s met WeTransfer naar Margs Zus en Margs Nichtje.

Geen opmerkingen: