zondag 24 april 2016

Zestig

Zestig worden. Ik ben nog niet zo ver, maar steeds meer mensen om mij heen wel. Het is natuurlijk voor iedereen de vraag hoe je dat viert. Groots en meeslepend met iedereen die je je hele leven gekend hebt, of klein en intiem. D. viert vanavond haar zestigste met 10 vriendinnen in een privézaaltje in het Pullitzer. Ik voel me zeer vereerd. D. houdt een speech over de rol van elk van ons in haar leven. De meesten van ons kennen elkaar niet, maar wij speechen dapper terug. Zo hebben we een avond gevuld met lekker eten en liefdevolle speeches. Heel mooi en bijzonder. 

Dan hebben jullie aanknopingspunten voor een gesprek, had D. geargumenteerd. Maar aan het eind heb ik nauwelijks een van de andere vriendinnen gesproken. Misschien mag het feestje binnenkort nog eens dunnetjes over? 

Geen opmerkingen: