dinsdag 29 november 2016

Ziende blind

Ik ben dus weer naar de brillenwinkel. Omdat ik geen zin in gedoe heb in de winkel bel ik vooraf, of degene die er vandaag werkt weet van de kwestie dat ze mijn te repareren bril kwijtgemaakt hebben en dat ik een nieuwe mag uitzoeken. Gratis. Nee, dat weet de persoon die ik aan de lijn krijgt niet, er staat niets over in het systeem. Ze werkt niet zo vaak in deze vestiging. Ze zal haar manager bellen. 

Wat lastig  is met glasbrillen is dat je ze niet goed ziet, zeker niet zonder bril. Hoe moet ik nu een keuze maken? We komen erop uit dat de verkoopster steeds een foto van mij maakt die ik dan op de telefoon beoordeel. 

Ze zegt dat het nog steeds wel kan dat de kwijte bril over een paar weken weer opduikt. Maar ja. Nu duurt het weer vier weken voordat déze nieuwe bril klaar is. En nee, daar hoef ik echt niets voor te betalen. Net voor de kerst dan maar?

Geen opmerkingen: